بهتربودن در نتایج پیداکردن خریداران زیادی را به دیدار از وب سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد تمام تماشاگران شما

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:43
erwacw

این مطلب توسط وبسایت طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

تکست صفحه اصلی و ممانعت از تکست کپی


متن home page وب سایت شما بسیار پر اهمیت میباشد . این محتوای صفحه اول ترین متا تگی است که داخل وب سایت شما ایندکس میشود. هرچه تکست صفحه اصلی سایت قوی باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید نمود . سعی کنید متن صفحه اول سایت خود را کوتاه و مفید بنویسید و به انشای آن توجه ویژه ای نمائید همچنین مطلب home page پایگاه را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید محتوای پیج اصلی وب سایت از مهمترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل قبولی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای عنوان مطلب خود . در محتوای خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مقاله به دست وبسایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

ایجاد تمپلیت وب سایت به صورت استاندارد پارت اول

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

طراحی تمپلیت سایت به گونه سبک بخش یک

یکی از مهم ترین بخش های ایجاد سایت مبحث کدنویسی template ست . خیلی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند تم پایگاه تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای طراحی شود که قدرت جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، اکثرا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در ساخت template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن تمپلیت پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این متن قصد داریم شما را با اصلی ترین نکات برای طراحی تم یک تارنمای به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ایجاد سایت ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید کرد بی تردید کدنویسی تم است ، template تارنمای شما تاثیر خوبی نیز در میزان سئو پایگاه خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه بسیاری از مدیران پایگاه ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین دلیل در بسیاری از مواقع شاهد ساخت تارنمای هایی هستیم که از نظر تم اصلا بهینه نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک تمپلیت را نباید فراموش کرد .

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت اراک آماده شده است.

کدنویسی تمپلیت تارنمای به صورت سبک پارت 2

ساخت قالب Responsive
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام طراحی تم مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و css است. یکی از برترین روش های ساخت تمپلیت استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از html و css سرعت بالای آنها میباشد و تمی که از این طریق ساخته میشود به طور قطع از سرعت لود مناسبی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در template نیز برای صاحبان تارنمای بسیار آسان خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندتم مد نظر شما را با سرعت لود بالا آماده نموده.

استفاده نکردن از flash در قالب

یکی از نکات مهم در دلایل به کارگیری نکردن فلش بالا بودن سایز فلش میباشد. موقعی که حجم تارنمای شما بالا برود قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو پایگاه شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash پایگاه شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا تصور اکثر بازدیدکنندگان از فایل های فلش ، تبلیغات میباشد.

این محتوای بدست وبسایت طراحی سایت آماده گردیده است.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چگونه خود را بیاراییم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]