کاندوم فضایی

چهارشنبه 22 اسفند 1397
17:04
erwacw

آشنایی مدل های کاندوم فضایی با تصاویر برای لذت بیشتر با ضمانت


در دنیای امروز که تکنولوژی و نوآوری حرف اول را در تولیدات میزند هرروز در هر شاخه ای باید شاهد عرضه محصولی جدید باشیم.کاندوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و نخواهد بود.در حالی که کاندوم امروزه به یک جزء جدا نشدنی زندگی زناشویی اکثر زوجها تبدیل شده است, کمپانی های تولید کاندم به دنبال نوآوری و خلاقیت در انواع کاندوم ها برای ایجاد احساس بهتر برای زوجها در طول رابطه جنسی هستند.البته در دنیای امروز که هر شرکت یا کمپانی با هزینه های گزاف تبلیغاتی و بازاریابی به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار هستند باید هوشمندانه انتخاب کرد تا در دام محصولات پر زرق و برق و بی فایده یا حتی گاهی اوقات خطرناک نیفتاد.
خرید کاندوم فضایی و فانتزی (عروسکی, خاردار درشت , طوقی, چرخشی, دکمه دار, شمشیری, اره ماهی, رنگارنگ افشانه ای)

براي مشاهده فروشگاه منتوشاپ به سايت ما لاگين کنيد .

تیک آیا میدانید خانم ها با کاندوم های فضایی می توانند بهتر ارگاسم را تجربه کنند ؟

تیک آیا میدانستید کاندوم های فضایی مشکل تکراری بودن رابطه را حل می کنند ؟

تیک آیا می دانستید خانم ها توسط این کاندوم ها چندین برابر لذت بیشتری را تجربه می کنند ؟

تیک آیا می دانستید این کاندوم ها دارای خاصیت بزرگ کننده آلت مردانه هستند ؟

تیک آیا میدانستید کاندوم های فضایی با تحریک همه نقاط خصوصا نقطه جی تحولی در رابطه جنسی ایجاد کرده اند ؟

تیک و آیا می دانستید منتوشاپ این کاندوم ها را 70 درصد ارزان تر از همه جا برای شما فراهم کرده است ؟

یک نکته بسیار مهم : متاسفانه مشاهده شده است بعضی از فروشگاه های اینترنتی که تخصصی در فروش محصولات زناشویی ندارند اقدام به فروش کاندوم های فضایی کرده اند که در بعضی موارد اصل نیستند و اکثرا دارای تاریخ انقضای بسیار نزدیک هستند. قبل از خرید از تاریخ انقضای محصولات مطمئن شوید .

ضمنا فروشگاه های اینترنتی غیر تخصصی محصولات را مثل ما محرمانه نمی فرستند و عینا نام کاندوم را روی جعبه می نویسند اما بسته های ارسالی منتوشاپ همگی محرمانه هستند و هیچکس از محتویات آن با خبر نمی شود .

در زیر نمونه هایی از کاندوم فضایی و کاندوم عروسکی موجود در فروشگاه منتوشاپ قرار داده شده که میتوانید به صورت آنلاین و با پایین ترین قیمت ممکن آن را تهیه نمایید.


برچسب ها: کاندوم فضایی ,
[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راه های افزایش میل جنسی آشنایی با تغذیه

چهارشنبه 22 اسفند 1397
16:54
erwacw

افزایش میل جنسیروش های افزایش میل جنسی و معرفی ورزش ها و غذاهای افزایش میل جنسی:

باز هم یک بازار شلوغ و باز هم پیدا شدن سودجویانی که فقط به فکر سود خوود هستند پس با آگاهی کامل پا به این بازار بگذارید افزایش میل جنسی دارو گیاهی افزایش میل جنسی و گل میخک و چوب میخک از جمله مواردی است که در این مقاله برا ی شما دوستان مهیا نموده ایم تا آگاهیتان در این زمینه افزایش یابد و در دام و تله ی سود جویان نیافتید .

کلیک کنید روی این لینک افزایش قوای جنسی با تشکر.


مثل تمامی موارد دیگری که به رابطه زناشویی برمیگردد موضوع این مقاله نیز یعنی افزایش میل جنسی از جمله پربازدید کننده ترین مقاله های موجود در دنیای وب است در ادامه در مورد رفع سرد مزاجی و ورزش های افزایش میل جنسی صحبت

خواهیم کرد

گیاهان دارویی افزایش میل جنس در زنان:

-استفاده از گیاه پنج انگشت که بصورت قطره ای و یا قرص در بازار وجود دارند و زنان میتوانند علاوه بر درمان سرد مزاجی برای جلوگیری از اختلالات قاعدگی و تنبلی تخمدان کیست آن و ... از این دارو بهره ببرند

-استفاده از پیاز و تره در جهت افزایش میل جنسی شما میتواند بسیار کار آمد باشد اما دقت شود که پیاز و تره با ایجاد بوی بد دهان ممکن است طرف عشقی شما را آزار دهد پس قبل از نزدیکی بوی بد آن را از بین ببرید شما میتوانید به راحتی مسواک زدن یا آدامس جویدن

ویا را بهتر وخ وشمزه تر خوردن سیب است که در جهت رفع بوی بد دهان به شدت کار آمد است

-مورد بعد کرفس است که خیلی جالب است که بدانید این ماده باعث تحریک ترشح هورمونی میگردد که این هورمون همراه با عرق و بزاق دفع شده و بویی به عرق میبخشد که برای جنس مخالف جذاب و تحریک کننده میل جنسی آن میشود.

اما چرا کارهایی را بهتر است انجام ندهیم که میل جنسی خود را با انجامش کاهش دهیم

-دوری از خوردن قرص ضد بارداری ,زمانی که شما تحریک میشوید در واقع زمانی است که هورمون تستسترون شما را فراگرفته است پس تحریک شدن ملزم ترشح هورمون تستسترون می باشد قرص ضد بارداری با سرکوب ترشح این هورمون میل جنسی را در

شما سرکوب میکند و سرد مزاج شما را به دنبال دارد

-قرص های ضد افسردگی باز هم این مورد مثل مورد قبل می باشد که این قرص ها با ایجاد اختلال هورمونی به میل جنسی شما صدمه می زنند

افزایش میل جنسی به روش سنتی:

در این روش از خوردن و نخوردن و این مورد ها خبری نیست و بیشتر با الگوی زندگی شما سروکار دارد و میگوید چگونه رفتار کنید تا زندگی بهتر و رابطه ای گرم تر داشته باشید

-همدیگر را آخر هفته به صرف غذا دعوت کنید دعوتی که پایانش رابطه است

-از روان کننده ها استفاده کنید که خاطره ی بدی به جا نماند به واسطه ی دردی که کشیده و ترس برای رابطه بعدی به وجود نیاید

-از استرس دوری کنید و همیشه بر اعصاب خود سعی کنید مسلط باشید

-هنگامی که خسته هستید وارد رابطه نشوید.

































برچسب ها: افزایش میل جنسی ,
[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شناخت روش های طراحی سایت در تهران

سه شنبه 16 مرداد 1397
18:45
erwacw


شناخت سبک های طراحی وب سایت در شهر تهران

مواردي كه در افزايش قيمت خيلي تاثير گذار است را من به ترتيب اعلام مي كنم.

1 : طراحي و ساخت وب سايت بر اساس كد نويسي يا استفاده از سي ام اس : به نظر من اين مساله ميتواند در قيمت تمام شده سايت تاثير داشته باشد.البته نميتوان با قطعيت در مورد برتري هركدام نظر داد.اين مساله بيشتر به تسلط يا نوع استفاده طراح دارد.

2 : طراحي ظاهري و مباحث گرافيكي : در اين جا هم نوع طراحي ,آماده بودن طرح ها يا طراحي اختصاصي و مسائل مانند اينها در هزينه طراحي تاثير دارد.

3 : امكانات سفارشي : به هرحال هرچقدر مشتري در سايت خود نيازمند امكانات سفارشي و اختصاصي تري باشد در زمان و هزينه ساخت تاثير بسيار زيادي خواهد داشت.

4 : سئو : سئو يا اصطلاحا بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو در هنگام ساخت سايت در قيمت تاثيرگذار است.البته چيزي كه در هنگام طراحي سايت بيشتر مطرح است سئوي داخلي است .

5 : هاست : اين هم در دسته مواردي هست كه لزوما بر عهده طراحي سايت نيست .اما اگر طراح سايت مسئول تهيه هاست براي مشتري باشد نوع هاست هم در قيمت طراحي سايت تاثيرگذار است.

به نظر من موارد كلي در قيمت گذاري همين 5 مورد هستند.

خب حال به نظر شما چه عواملي باعث مي شود بعضي شركت ها قيمت هاي پايين تري يا ارزان تري ارائه دهند؟

طراحي سايت با قيمت ارزان و پايين

بگذاريد من هم در كنار شما نظر خودم را ارئه كنم.يكي از اين موارد استفاده طراح از طرح ها و امكانات از پيش ساخته شده است.

مورد بعدي ميتواند به آزاد كار بودن طراح برگردد.برخي از طراحان در اينترنت به صورت شخصي و بدون داشتن دفتر كار ميكنند.خب اين موضوع باعث كاهش هزينه هاي آنان مي گردد و اين امر مي تواند باعث كاهش هزينه طراحي توسط آنها هم بشود.

در مورد سوم هم ميتوان به اين موضوع اشاره كرد كه برخي به بازار وب تازه وارد شده اند.البته اين دليل بر بي تجربگي آنها در طراحي سايت نيست اما چون تازه وارد بازار وب شده اند براي رقابت بهتر قيمت كمتري ارائه مي كنند.

و خب مورد آخر به همان مورد سوم هم مرتبط است.بازار وب داراي رقابت بسيار سنگيني است بنابراين بعضي ها وجه برتري خود را با قيمت پايين به مشتريان عرضه مي كنند.

حال به نظر شما چه مواردي باعث ارائه قيمت هاي نسبتا بالا مي شود ؟

برای فراگیری به وبسایت طراحی وب سایت در تهران وارد شوید .


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معارفه طریقه های فیلم آموزش seo بصورت آنلاین

يکشنبه 31 تير 1397
22:05
erwacw

معرفی مدل های فیلم آموزش سئو حرفه ای


سلام باید همین ابتدا خدمت شما عزیزان عرض کنم که یادگیری سئو نیاز به ماه ها تجربه و تلاش داره و به این آسونی به دست نمیاد.

ولی من میخوام یک آموزش نسبتا مختصری بگذارم و یه توضیح کلی در 3 دقیقه درباره ی سئو در اختیار شما دوستان بگذارم.

اول به این سوال پاسخ میدهیم که اصلا سئو چیست؟

باید بگویم که سئو به مجموعه اعمال و کارهایی که شما روی سایت خودتان انجام میدهید تا رتبه ی بهتری در موتور های جست و جو مانند گوگل بگیرید را

سئو میگویند.

اگر بخواهید سایتتان در گوگل یا هر موتور جست وجوی دیگری رتبه ی بهتری بگیرد باید چکار کنیم

جواب دادن به این سوال ساده است باید بگویم باید اقدامات شما به شکلی باشد که استفاده کنندگان از سایت شما راضی باشند و وقتی از سایت شما بیرون آمدن

به شکل راضی کننده ای به هدفشان رسیده باشند. این جواب خیلی ساده و البته خیلی درست و واضح بود اما چگونه رضایت بازدید کننده را بدست بیاوریم

حالا موقع آن است که کمی تخصصی تر درمورد سئو صحبت کنیم.

سئو را میتوانیم به 2بخش اصلی سئو خارجی و سئو داخلی طبقه بندی کنیم که هر کدام تعریف و قوانین خود را دارند.

سئو داخلی چیست : فاکتور هایی که روی خود سایت انجام میشوند و شما باید آن ها را روی سایتتان لحاظ کنید اگر بخواهم چند مثال بزنم مثل سرعت سایت یعنی سایت شما سرعت

خوبی داشته باشد سایت شما نسخه ی موبایل داشته باشد کلمه ی کلیدی شما در عنوان و در متن وجود داشته باشد و فاکتور های دیگر که برای گوگل حائز اهمیت هستند.

اما سئو خارجی : قبلا سئو خارجی فقط به لینک سازی ختم میشد اما دیگر به این شکل نیست اما اگر خود لینک سازی را هم بخواهم توضیح مختصری بدهم یعنی اینکه یک سایت به سایت شما

لینک بدهد که از دید گوگل یک امتیاز مثبت بود که هرچه تعداد این لینک ها بیشتر باشد یا از سایت های معتبر تر و یا سایت های مشابه باشند امتیاز بیشتر است.

اما دیگر ارزش قضیه ی لینک سازی مانند الگوهای گذشته ی خود نیست و خیلی چیز ها عوض شده است

و موضوعی که اعتبار گرفته است موضوع فاکتور های رفتاری است که معنی آن بر میگردد به همان تعریف ساده ای که اول متن گفته شد

کابر از سایت شما راضی باشد اما این موضوع به چه شکل است این که کاربر وارد سایت شما میشود وقت میگذارد صفحات متعددی از سایت شما را چک میکند که نشان میدهد کاربر از شما راضی است.

که مجموع این ها را فاکتور های رفتاری میگویند

ودر آخر باید بگویم که اگر شما بتوانید سئو داخلی خوب و سئو خارجی خوبی روی سایتتان داشته باشید حتما رشد خواهید کرد.

اگر میخواهید که از تمامی جزئیات سئو آگاه شوید و تجربه ی چندین ساله ی ما در اختیارتان قرار بگیرد به سایت labraseo.com مراجعه بفرمایید.

https://www.aparat.com/v/1sGvq


برچسب ها: فیلم آموزش سئو , سئو , seo ,
[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با طریقه های کلاس های آموزش تعمیرات کپی در آکادمی با گارانتی

دوشنبه 4 تير 1397
12:54
erwacw

یادگیری متد های دوره های آموزش تعمیرات ماشین های اداری در آکادمی اینیستیتو با ضمانت

آموزش تعمیرات فتوکپی کپی ماشین های اداری


بازار کار فارغ التحصیلان دوره تخصصی کاربردی تعمیرات دستگاه فتوکپی:
باتوجه به کمبود تعمیرکار حرفه ای در عرصه ماشینهای اداری علی الخصوص تعمیرات دستگاه فتوکپی ، بازار کار بسیار خوب و گسترده ای در این زمینه وجود دارد . از دلایل آن میتوان به بالا بودن نرخ نامه مصوب و اجرت تعمیرات ، افزایش واردات این دستگاه ها به کشور و کیفیت پایین ساخت اشاره کرد که بستر مناسبی برای خوداشتغالی ایجاد کرده است .



تجهیزات مدرن آموزشی موسسه :

سرفصل های آموزشی
سیلابس های دوره آموزش سرویس و نگه داری و تعمیرات فوق تخصصی دستگاه های کپی آنالوگ

روش های عیب یابی سریع روش های تخصصی General Service بکارگیری Main Code جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه
روش های عیب یابی فوق تخصصی تعمیرات و رفع ایراد بصورت فوق تخصصی و بر مبنی اصول Service کارخانه ای دستگاه استفاده تخصصی از Service Manual استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه
روش بکارگیری پودر جهت پر کردن Toner اولین مرکز آموزش فوق تخصصی عیب یابی و تعمیر برد های الکترونیکی دستگاه کپی از قبیل Main Board High Voltagh
AC power DC Power Discharge Blank Lamp
تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه کپی DEVELOPER Unit (دولوپر) Dram Unit (درام) Paper Feed Unit (کاغذ کش)






جهت فراگیری پارسه وارد شوید


برچسب ها: کپی , فتوکپی , تعمیرات , آموزش ,
[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

توضیح مدل های فروش کاندوم به سادگی

سه شنبه 21 فروردين 1397
15:52
erwacw

معارفه متد های خرید کاندوم به سادگی

استفاده از کاندوم درمیان زوجها یک امر طبیعی است.بر اساس آخرین آمارها نزدیک به 80 درصد زوجین برای داشتن رابطه جنسی مطمئن و پیشگیری از بارداری ناخواسته از کاندوم استفاده میکنند.در این میان افراد بسیاری در میان زنان و مردان هستند که به کاندوم حساسیت دارند و استفاده از کاندوم باعث ایجاد التهاب و سوزش در ناحیه تناسلی آنها میشود.

در صورتی که به این مشکلات توجه ای نشود میتواند باعث ایجاد مشکلات بزرگتری مانند عفونت دستگاه تناسلی شود.حساسیت این افراد به نوع خاصی از کاندوم محدود نمیشود و مربوط به مواد اولیه تولید کاندوم میباشد.برخی افراد به لاتکس ( همان ماده اولیه تولید کاندوم) حساسیت دارند.برخی از افراد چاره این کار را در عدم استفاده از کاندوم و استفاده از روش های دیگر میدانند.

این روشها البته خطرات و ریسک بسیاری دارند.البته از سوی دیگر هزینه روشهای دیگر جلوگیری از بارداری بسیار بالاتر از هزینه http://kharidecandom.blogfa.com میباشد و درروش استفاده نیز کاندوم راحت ترین وسیله برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماریهای جنسی است.کارخانه های تولیدی کاندوم برای افرادی که به لاتکس موجود در کاندوم حساسیت دارند نیز راهی را پیشنهاد میدهد.

برای جلوگیری از ایجاد حساسیت در ناحیه تناسلی این افراد میتوانند از کاندوم های تولید شده بدون لاتکس استفاده نمایند.این نوع از کاندوم ها معمولا از نوعی ماده ای به نام پلی اورتان ساخته میشوند.فروش کاندوم بدون لاتکس این روزهای یک امر عادی و طبیعی محسوب میشود و در صورتی که به این ماده حساسیت دارید به شما پیشنهاد میکنیم که از این نوع کاندوم (بدون لاتکس) استفاده نمایید.

برخی از بانوان حساسیتی که دارند به جنس کاندوم نبوده بلکه به روان کننده های موجود روی کاندوم بوده.مواد اولیه روان کننده ها باعث ایجاد تغییراتی در PH ناحیه تناسلی بانوان میشود که این موضوع میتواند باعث ایجاد التهاب و عفونت در ناحیه تناسلی زنان شود.این افراد نیز میتوانند از کاندوم های بدون روان کننده استفاده نمایند.


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شناخت طریقه های کلاس های آموزش تعمیرات ماشین های اداری در آکادمی با قیمت مناسب

چهارشنبه 15 فروردين 1397
10:15
erwacw

آشنایی با متد های برنامه های آموزش تعمیرات کپی در انفورماتیک آموزشگاه بصورت غیرحضوری

آموزش تعمیرات فتوکپی کپی ماشین های اداری


بازار کار فارغ التحصیلان دوره تخصصی کاربردی تعمیرات دستگاه فتوکپی:
باتوجه به کمبود تعمیرکار حرفه ای در عرصه ماشینهای اداری علی الخصوص تعمیرات دستگاه فتوکپی ، بازار کار بسیار خوب و گسترده ای در این زمینه وجود دارد . از دلایل آن میتوان به بالا بودن نرخ نامه مصوب و اجرت تعمیرات ، افزایش واردات این دستگاه ها به کشور و کیفیت پایین ساخت اشاره کرد که بستر مناسبی برای خوداشتغالی ایجاد کرده است .



تجهیزات مدرن آموزشی موسسه :

سرفصل های آموزشی
سیلابس های دوره آموزش سرویس و نگه داری و تعمیرات فوق تخصصی دستگاه های کپی آنالوگ

روش های عیب یابی سریع روش های تخصصی General Service بکارگیری Main Code جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه
روش های عیب یابی فوق تخصصی تعمیرات و رفع ایراد بصورت فوق تخصصی و بر مبنی اصول Service کارخانه ای دستگاه استفاده تخصصی از Service Manual استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه
روش بکارگیری پودر جهت پر کردن Toner اولین مرکز آموزش فوق تخصصی عیب یابی و تعمیر برد های الکترونیکی دستگاه کپی از قبیل Main Board High Voltagh
AC power DC Power Discharge Blank Lamp
تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه کپی DEVELOPER Unit (دولوپر) Dram Unit (درام) Paper Feed Unit (کاغذ کش)






برای آشنایی آموزش تعمیرات فتوکپی مراجعه کنید


برچسب ها: کپی , فتوکپی , تعمیرات , آموزش ,
[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چگونه خود را بیاراییم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]