نشانه های فعال شدن چاكرا اول و یاد دادن 0 تا 100 تله پاتی به زبان ساده

شنبه 27 اسفند 1401
19:43
erwacw

آموزش تله پاتی یکی از علاقه های همه افراد هست. تله پاتی کلمه ای است که شاید بارها به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید ولی تا چه حد از آن می دانید؟

آیا می دانید از نظر علم چگونه دو هم اندیشی تعریف می شود؟

تله پاتی معمولا از طریق چاکرای آجنا صورت می گیرد برای همین می توانید با زدن تست چاکرا از باز بودن چاکرای آجنا خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید برای سریعتر یادگیری تله پاتی دوره تله پاتی را تهیه کنید.
در بحث تله پاتی و آموزش آن باید دانست تله پاتی یا دو هم اندیشی یا دورآگاهی یا تله پاتی ادارک فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است. دو هم اندیشی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است. در ادامه با انواع تله پاتی آشنا میشویم.

چگونه می توانیم از تله پاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟

در نوشته های قبلی در مورد تمریناتی که ذهن را مرتب میکند و باعث میشود بتوانیم خوب تمرکز کنیم چیزهایی نوشتیم و تمریناتی گفتیم برای انجام یک ارتباط خوب و یا اثر گذاری از راه دور. باید خوب تمرینات قبلی را انجام داده باشید.

شما با خواندن این مقاله می تونید حتی از راه دور با شخص مورد نظرتان ارتباط کلامی برقرار کنید و آنچه را که می خواهید به او القا کنید با ما همراه باشید…

چون در غیر این صورت ذهن شما هنگام دو هم اندیشی درگیر مسائل حاشیه ای میشود و یک ارتباط خوب را از دست خواهید داد وقتی ذهن شما از افکار و انرژی های نصفه و نیمه آزاد و خالی باشد براحتی یک شروع خوب را خواهید داشت.
تزکیه روح در تله پاتی

تزکیه روح در تله پاتی از مقدمات است و تعهد اخلاقی که به خودتان و من میدهید تا در جهت خلاف استفاده نکنید. اما اگر من بعد از چک کردن شما احساس کنیم از آن در راه خلاف استفاده میکنید چاکرای مربوطه را در شما به تعادل قبل از تمرین بر میگردانیم تا وقتی که لازم باشد.

این را یک تهدید بگیرید و از دوستانی که با تمرینات قبلی یک کمی شیطنت کرده اند بپرسید که دیگر نتوانستند نتیجه بگیرند و یا حتی تمرین کنند و یا بین آن وقفه افتاده و دیرتر از قبل نتیجه گرفته اند… .این تمرین که تمرین اساسی دور آگاهی است باید دو نفره انجام شود تمرین بسیار ساده است.

جهت توضیح بیشتر می توانید به سوادهیستانا بروید

تله پاتی عشق یک طرفه

در این نوع ارتباط ذهنی و عشقی یک فرد انرژی زیادی را به طرف مقابل می فرست. و گاهی باعث می شود او را در خواب ببیند و یا اینکه دائم به او فکر کند. این نوع تله پاتی زیاد است و معمولاً در اثر فکر کردن زیاد یا تصویر سازی زیاد یا حتی تصور روابط عشقی در ذهن ایجاد می شود. نمونه آن را می تواند در طول تاریخ ارتباط ذهنی زلیخا با حضرت یوسف را ذکر کرد.
تله پاتی عشق دو طرفه

در بسیاری از مواقع در بین افراد عاشق این ارتباط تله پاتی خود به خود اتفاق می افتد. گاهی افراد در اثر دوست داشتن زیاد میتوانند این ارتباط عشقی را با دور اگاهی ایجاد کنند. سلطان محمود با ایاز تله پاتی عشق دو طرفه ارتباط تله پاتی را برقرار کرده بود. در شعر ها و داستان ها لیلی و مجنون هم این نوع دور اگاهی دیده شده است.
فرکانس تله پاتی

در روش تله پاتی به زبان ساده ما با فرکانس سر کار داریم. به همین دلیل اگر در فرکانس تله پاتی فرد قرار بگیرید شما هم می توانید با او ارتباط ذهنی یا دور آگاهی برقرار کنید. در هم فرکانس بودن باعث می شود که هر زمانیکه به دلیلی شما به او فکر می کنید او هم خود بخود به شما فکر کند و این گونه این ارتباط ذهنی برقرار می شود.
تله پاتی از راه دور:

روش تله پاتی از راه دور معمولاً تله پاتی با ارتباط از راه دور گره خود است. اگر ما بخواهیم این نوع ارتباط را از راه نزدیک انجام دهید میتوان به اسم چهره خوانی یا خواند از طریق زبان بدن دانست. تله پاتی در کلمه ارتباط از راه دور است. پس ماهیت دور آگاهی این است که شما بتوانید با کسی که با شما ممکن است کیلومتر ها فاصله داشته باشد ارتباط ذهنی برقرار کنید و بتوانید احساس یا حتی افکار خود را به القا کنید یا احساس او را دریافت کنید.

ذهن خوانی تله پاتی

گاهی می خواهید بدانید که آیا او به شما فکر میکند یا خیر؟ یا اینکه می خواهید بدانید نظر فرد در این مورد چه هست. روش ذهن خوانی تله پاتی از القای ذهنی و القای افکارتان به طرف مقابل سخت تر می باشد. به این دلیل که باید افکار خودتان را کاملا صاف کنید تا بتوانید افکار طرف مقابل را بخوانید. اما نا امید نشوید. اگر می خواهید ذهن خوانی و دور آگاهی داشته باشید باید انواع تکنیک های مدیتیشن را بدانید تا بتوانید با آرام کردن در ذهن خودتان افکار دیگران را از راه دور بخوانید.
آموزش تله پاتی و ذهن خوانی

در آموزش تله پاتی و ذهن خوانی همانطور که در تمرین قبل هم اشاره کردیم در هر تمرین یا برنامه تله پاتیک بین دو فرد فرستنده و گیرنده فاصله ای وجود دارد که می توان از چند سانتیمتر تا چند هزار کیلو متر متفاوت باشد .میزان فاصله در نحوه و نتیجه ارتباط تله پاتی کمترین تاثیری ندارد.

اگر شما فکر خود را به این امر معطوف و در نتیجه شرطی نماید که در فاصله طولانی بر قراری تله پاتی مشکل تر است این تلقین ذهنی بر روی رفتار شما تاثیر گذاشته و در عمل نیز در فواصل نزدیک تر نتیجه بهتری کسب می کنید. این تصور یا شرطی شدن نادرست و مضر است هرگز به فاصله موجود بین گیرنده و فرستنده اهمیتی ندهید. شما به همان میزان از ظرفیت و قابلیتی را که در فاصله نزدیک کسب کرده اید می توانید در فواصل طولانی هم دریافت کنید.
نحوه تله پاتی

در نحوه تله پاتی توصیه می شود که تجربیات اولیه در فاصله نزدیک و ترجیحاً در یک اتاق آرام صورت گیرد. برخی از صاحب نظران معتقدند که افراد حاضر در این جلسات بایستی از لحاظ روحی و عاطفی به هم نزدیک باشند اگر در تمرین های اولیه فرستنده پیام دست راست خود را بر روی دست چپ گیرنده بگذارد.

این ارتباط جسمی پیوند روحی و عاطفی بهتری را بین آنها ایجاد میکند در آیین سالکان و عارفان شرق آسیا بویژه چین باستان و سرزمین عجایب هند قسمت راست بدن دارای قدرت یا اهمیت مثبت و صادر کننده انرژی می باشد درحالی که سمت چپ دارای انرژی یا الکتریسته منفی و دریافت کننده میباشد.
زمان مناسب برای انجام تله پاتی

زمان مناسب برای انجام تله پاتی و ارتباط فکری ساعات آخر شب و صبح زود است. در عمل انسان موجودی است که روز را با کار و فعالیت به پایان می رساند و شب ها خسته و کوفته نیاز به خوابیدن دارد در شرایط عادی انسان شب ها به چرت زدن و خواب آلودگی دچار می شود. و درصورت دراز کشیدن به خواب عمیقی فرو می رود زمانی که ما بیدار و مشغول فعالیت هستیم ضمیر آگاه ما فعال است. بر عکس هر زمان که ما در وضعیت سکوت و آرامش هستیم ضمیر ناخود آگاه ما فعال میشود در این شرایط انرژی زیادی از مغز ساطع میشود و پراکندگی این امواج نمایانگر وجود شرایط آرامش و آسایش فیزیولوژیکی در مغز است.
تمرینات تله پاتی

برای انجام تمرینات تله پاتی هر گاه ما بتوانیم جسممان را ریلکس و غیر فعال کنیم قدرت ها و قابلیتهای روحی و روانی فعال و شکوفا میشود گویی در این شرایط کانالهایی که برای فعالیت و کارآیی لازم هستند رها و آزاد میشوند در این زمان انسان بهتر و بیشتر می تواند با ضمیر ناخود آگاه خویش که منبع الهام و برکات است رابطه بر قرار کند.

زمانی که انرژی زیادی از مغز خارج شود روح میتواند خود را از زیر بار سنگینی جسم رها و در فضای بی کران به پرواز درآورد به این حالت وضعیت خروج روح از بدن می گویند. برای انجام تجربه تله پاتیک حداقل به دو نفر نیاز داریم.

برای توضیح بیشتر می توانید به آموزش تله پاتی رجوع کنید


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چگونه خود را بیاراییم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]