خرید یراق آلات از کدام سایت باشد؟

پنجشنبه 18 اسفند 1401
13:01
erwacw

آیا می توان از سایت اینترنتی خرید یراق آلات انجام داد؟

امروزه افراد به دلیل شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا وظایف روزانه را آنلاین انجام دهند. خرید های که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در انرژی و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که شاید هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید یراق آلات به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه یراق آلات یکی از خریدهایی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین فروشگاه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

میخ پرچ

پرچ کردن در لغت به معنای "پهن کردن سر میخ کوبیده شده" است، طوری که نتوان آن را از جایش بیرون کشید. در واقع میخ پرچ یک اتصال دهنده مکانیکی است که از یک شافت استوانه ای صاف و دارای سر تشکیل شده و برای اتصال دائمی دو یا چند قطعه به یکدیگر استفاده می شود. دستگاه پرچ کن توسط میخ پرچ عملیات پرچکاری را انجام می دهد. پرچ کاری به عملیاتی گفته می شود که دو یا چند قطعه به وسیله قطعه واسطه به نام پرچ به یکدیگر متصل می گردند. از عملیات پرچ کاری برخلاف پیچ و مهره به عنوان یک اتصال دائمی نیز میتوان یاد کرد و باید زمانی از پرچ کاری استفاده کرد که دیگر نیازی به جداسازی قطعات نداریم.

هنگام انتخاب میخ پرش باید به نیروی کششی و برشی وارد بر قطعه کار توجه کرد و متناسب با آن میخ هایی با قطر، جنس، سایز مناسب انتخاب کرد. توصیه می شود که جنس میخ پرچ متناسب با قطعه کار باشد مثلا برای اتصال ورق های آلومینیومی بهتر است جنس میخ پرچ آلومینیومی باشد. طول میخ پرچ را از روی ضخامت قطعه کار و قطر میخ پرچ تعیین می کنند. به طور کلی باید مجموع ضخامت قطعه کار و قطر میخ پرچ برابر با طول پرچ باشد.

میخ پرچ شانه دار

یک طرف پرچ شانه دار داری کلاهک و طرف دیگر شامل شانه ای توپر می باشند که بخش شانه ای آن می تواند دارای یک زبانه کوچک با قطر کم و یا دارای سوراخ های لوله ای می باشد. کلاهک این پرچ به شکل مسطح، بیضی، دکمه ای و یا شمشیری می باشد. میخ پرچ شانه دار از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، برنج یا مس تولید می شود و نوع آبکاری و پوشش رویی این پرچ ها بسته به نیاز کاربر مشخص می شود.

میخ پرش شانه دار برای قطعاتی مناسب است که نیاز به چرخش و حرکت آزاد بعد از اتمام پرچ داری داشته باشند. این نوع پرچ به سرعت و با هزینه اندک می تواند قطعات را به یگدیگر متصل کند و جایگزین مناسبی برای اتصال دهنده رزوه دار است.
میخ پرچ افشان

برای اتصال فوم و قطعات نرم که نیاز به اتصال خیلی محکمی ندارند از میخ پرچ افشان میتوان استفاده کرد. این نوع در سطوح وسیع تری از سطوح پخش می شود و مانع آسیب دیدن به قطعات کار خواهند شد.
میخ پرچ ضربه ای یا چکشی

برای اتصال ورق فلزی، پروفیل ها، کشتی سازی و اسکلت های فلزی از پرچ ضربه ای استفاده می کنند. این نوع پرچ به دو شیوه گرم و سرد استفاده می شود. برای قطرهای تا 10 میلیمتر به شیوه سرد و 10 تا 26 میلی متر به شیوه گرم کاربرد دارد. این نوع پرچ ها دارای اشکال متفاوتی است.
میخ پرچ توپر یا دائم

پرچ توپر برای اتصال های محکم نظیر پل ها و هواپیما کاربرد دارد.این نوع پرچ از قدیمی ترین انواع میخ های پرچ است که یک طرف این نوع پرچ گرد و طرف دیگر آن استوانه فلزی توپر است و برای ایجاد اتصال باید از چکش و یا ابزارهای پرچ کن استفاده کرد.

جهت آشنایی می توانید به فروش یراق آلات مراجعه کنید


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چگونه خود را بیاراییم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]