روش های افزایش میل جنسی آشنایی با غذاها

چهارشنبه 23 اسفند 1396
20:23
erwacw

افزایش میل جنسیروش های افزایش میل جنسی و معرفی ورزش ها و غذاهای افزایش میل جنسی:

باز هم یک بازار شلوغ و باز هم پیدا شدن سودجویانی که فقط به فکر سود خوود هستند پس با آگاهی کامل پا به این بازار بگذارید افزایش میل جنسی دارو گیاهی افزایش میل جنسی و گل میخک و چوب میخک از جمله مواردی است که در این مقاله برا ی شما دوستان مهیا نموده ایم تا آگاهیتان در این زمینه افزایش یابد و در دام و تله ی سود جویان نیافتید .

کلیک کنید روی این لینک افزایش قوای جنسی با تشکر.


مثل تمامی موارد دیگری که به رابطه زناشویی برمیگردد موضوع این مقاله نیز یعنی افزایش میل جنسی از جمله پربازدید کننده ترین مقاله های موجود در دنیای وب است در ادامه در مورد رفع سرد مزاجی و ورزش های افزایش میل جنسی صحبت

خواهیم کرد

گیاهان دارویی افزایش میل جنس در زنان:

-استفاده از گیاه پنج انگشت که بصورت قطره ای و یا قرص در بازار وجود دارند و زنان میتوانند علاوه بر درمان سرد مزاجی برای جلوگیری از اختلالات قاعدگی و تنبلی تخمدان کیست آن و ... از این دارو بهره ببرند

-استفاده از پیاز و تره در جهت افزایش میل جنسی شما میتواند بسیار کار آمد باشد اما دقت شود که پیاز و تره با ایجاد بوی بد دهان ممکن است طرف عشقی شما را آزار دهد پس قبل از نزدیکی بوی بد آن را از بین ببرید شما میتوانید به راحتی مسواک زدن یا آدامس جویدن

ویا را بهتر وخ وشمزه تر خوردن سیب است که در جهت رفع بوی بد دهان به شدت کار آمد است

-مورد بعد کرفس است که خیلی جالب است که بدانید این ماده باعث تحریک ترشح هورمونی میگردد که این هورمون همراه با عرق و بزاق دفع شده و بویی به عرق میبخشد که برای جنس مخالف جذاب و تحریک کننده میل جنسی آن میشود.

اما چرا کارهایی را بهتر است انجام ندهیم که میل جنسی خود را با انجامش کاهش دهیم

-دوری از خوردن قرص ضد بارداری ,زمانی که شما تحریک میشوید در واقع زمانی است که هورمون تستسترون شما را فراگرفته است پس تحریک شدن ملزم ترشح هورمون تستسترون می باشد قرص ضد بارداری با سرکوب ترشح این هورمون میل جنسی را در

شما سرکوب میکند و سرد مزاج شما را به دنبال دارد

-قرص های ضد افسردگی باز هم این مورد مثل مورد قبل می باشد که این قرص ها با ایجاد اختلال هورمونی به میل جنسی شما صدمه می زنند

افزایش میل جنسی به روش سنتی:

در این روش از خوردن و نخوردن و این مورد ها خبری نیست و بیشتر با الگوی زندگی شما سروکار دارد و میگوید چگونه رفتار کنید تا زندگی بهتر و رابطه ای گرم تر داشته باشید

-همدیگر را آخر هفته به صرف غذا دعوت کنید دعوتی که پایانش رابطه است

-از روان کننده ها استفاده کنید که خاطره ی بدی به جا نماند به واسطه ی دردی که کشیده و ترس برای رابطه بعدی به وجود نیاید

-از استرس دوری کنید و همیشه بر اعصاب خود سعی کنید مسلط باشید

-هنگامی که خسته هستید وارد رابطه نشوید.

































برچسب ها: افزایش میل جنسی ,
[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تفاوت در میان ایجاد وب سایت ارزان و پرهزینه در چه چیز است

چهارشنبه 2 اسفند 1396
10:00
erwacw

یادگیری تغییر بارگذاری صفحات وب سایت های joomla بخش دو

قدم سوم : حذف ماژول ها و ابزارهایی که از وب سایت های دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت وب سایت میشن مثل آمار سایت وبگذر و ... یا
ماژول های بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت بارگذاری را کم میکنند . و چون بعضا سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند
. و این سرعت بارگذاری شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم چهارم : بهره بردن از سرورهای ایران و هاستهای خیلی خوب . استفاده از host سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، قیمت طراحی سایت
را نیز افزایش میدهد . همچنین اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت
بارگذاری وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به بهینه سازی سایت شما کمک خاصی نمیکند.

گام 5 :
حذف بخش هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .

یادگیری افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت 1

برای افزایش سرعت بارگذاری سایتهایی که با جوملا سخت شده است من قدم هایی را آماده کردم که در پایین توضیح میدم .

گام یک : اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد ما حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میشه از پلاگین اختصاصی اینکار استفاده کنید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر بخشی که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

گام دوم : کم کردن حجم عکس ها و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن
این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین زمان برای تور تایلند چه فصلی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
12:40
erwacw

گردشگری و تور ارزان تایلند ازجمله از عوامل بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی سرزمین تایلند می باشد. مرکز گردشگری سرزمین تایلند (TAT) با بهره از سرود سرزمین تایلند عجیب به دنبال افزایش این درآمد و شناساندن کشور تایلند در کل دنیا است.از جمله دلایل افزایش توریست در کشور تایلند جوی سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل هالیدی این پاتایاهتل هالیدی این ، یک ساعت و نیم، تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi، فاصله دارد. تور سیاحتی به جزایر مرجانی Coral، در اختیار علاقه مندان قرار دارد.میهمانخانه هالیدی این ، در خیابان پر جنب و جوش Pattaya قرار گرفته و اقامتی را به همراه چشم انداز دریا، تراس، ۵ رستوران، استخر روباز خوش منظره و مرکز بدنسازی به میهمانان عرضه می کند.

اتاق ها، از پنجره های بزرگ قدی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، چای و قهوه ساز، مینی بار،گاوصندوق و حمام با وان و محوطه دوش مجزا بهره مند می باشند. میهمانان می توانند با برخورداری از خدمات گسترده مرکز آب گرم Tea Tree، لحظاتی همراه با آرامش را سپری کنند. این هتل ۴ ستاره دارای یک استخر وکلوپ ویژه کودکان نیز می باشد.

اینترنت رایگان در محوطه های عمومی و پارکینگ در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران Cafe G، شبانه روز پذیرای میهمانان بوده و رستوران Terrazzo، انواع خوراکهای ایتالیایی را سرو می کند. اغذیه فروشی Flow نیز، انواع خوراکهای مختصر و قهوه را به میهمانان ارائه می دهد. دو تریا در کنار استخر و لابی هتل هالیدی این موجود می باشند.

وجود زمین بازی وهمچنین سرویس نگهداری کودکان، و کارکنان آموزش دیده بازی و سرگرمی موجب شده تا کودک دلبندتان لحظات شادی را در هتل هالیدی این ، داشته باشد. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازی های کامپیوتری بپردازند. سالن های مجهز برای برگزاری مراسم های عروسی و همچنین سالن کنفرانس جهت سفرهای کاری و اداری در اختیار میهمانان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان تايلند مراجعه کنید.


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مناسب ترین فصل برای تور مالزی چه زمانی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
9:59
erwacw

تور ارزان مالزی تمیزی در سرزمین مالزی امری ضروری ست که مرکز بهداشت دنیا این مریضی ها را در کشور مالزی مشاهده نموده است: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای نگهداری سلامت در سرزمین مالزی می بایست به توصیه های پایین توجه نمود.

کوالالامپور مركز بازرگاني كشور بوده و با زيبايي هاي منحصر به فرد خود و مشهورش و آثار تاريخي و ساختمانهاي فرهنگي اوقات فراغت تمام شبانه روز شما را پر مي كند. برخی از جاذبه های کوالالامپور به شرح زیر است:
پارك پرندگان

پارك پرندگان KL در سال ۱۹۹۱ ساخته شده و توسط ملكه مالزيا Tunku Bainun افتتاح شده است و از آن تاريخ تا اول جولاي ۲۰۰۱ توسط شهرداري كوالالامپور DBKL اداره و سپس مديريت آن به شركت Safari Bird park واگذار شده است .

اين پارك زيبا با مناظر طبيعي ، درياچه و جنگل بسيار زيبا فقط در فاصله ۱۰ دقيقه از مركز اداري شهر کوالالامپور واقع شده است . اين پارك معروفيت جهاني داشته و به نام بزرگترين پارك مسقف پرندگان و يا بزرگترين پاركي كه پرواز پرندگان در آن آزاد مي باشد معروف است و داراي ۳۰۰۰ پرنده از انواع گوناگون محلي و جهاني مي باشد .

وسعت اين پارك در ناحيه تريان به ۲۰ هكتار مي رسد و بازديد كنندگان مي توانند از مشاهده پرندگان و محيط جنگلي آن لذت ببرند .

يكي از ويژگي هاي خاص اين پارك ، قابليت پرواز پرندگان در محيط اين جنگل است كه آن را از ساير پاركها جدا كرده و محلي آرام و طبيعي براي پرندگان و توليد مثل آنها مهیا كرده است .
ميدان استقلال

در زلزله نيمه شب ۳۱ آگوست ۱۹۵۷ مقداري خرابي در بخش اصلي اين بناي تاريخي در قلب شهر به وجود آورد . ميدان داتاران مرددكا در مركز شهر قرار گرفته و در ضلع مقابل رويال سلانگور كلاب قرار دارد كه در آن جشن استقلال مالزي هر ساله بر پا مي شود .

اين كلاب مجلل براي بازي كريكت وهاكي و تنيس و راگبي تا دهه ۹۰ ميلادي مورد استفاده بوده است و در طبقه زير زمين اين مجموعه ، پاركينگ مجهز و مركز خريد و رستوران قرار دارد .
باغ اركيده و هيبيسكوس

اين باغ در منطقه Taman tasik perdana قرار گرفته است . باغ اركيد بيش از ۸۰۰ گونه اركيده مالزيايي دارد . گياهان داركيد نيز در همانجا به فروش مي رسند و همچنين باغ هيبيسكوس شامل بيش از ۵۰۰ گونه از شكوفه هاي رنگارنگ است .
پتروناس

برج هاي دو قلوي پتروناس KLCC ( كه معروف به مركز شهر کوالالامپور يا مركز همايش هاي كوالالامپور نيز مي باشد ) بلندترين برج هاي دوقلوهاي جهان و با ارتفاع ۴۵۲ متر مي باشند و طراحي آن توسط يك معمار آرژانتيني – امريكايي بنام سزار پلي بوده كه در سال ۱۹۹۷ به اتمام رسيده ، پتروناس شركت ملي نفت مالزي بوده كه هزينه احداث برج ها را پرداخت نموده است .

اين برج ها داراي ۸۸ طبقه كه متشكل از بتن هاي سيماني و فولاد ضد زنگ و شيشه ساخته شده و طبقه ۴۱ و ۴۲ توسط پل هوايي به هم ارتباط پيدا مي كند. معماري اين برج ها الهام گرفته از معماري اسلامي مي باشد. اين برج ها داراي قسمتهايي از قبيل سالن اركستر مالزی ، گروه هنري و مركز خريد سوريا KLCC است كه يكي از بزرگترين مراكز خريد كوالالامپور مي باشد .

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخري مالزي مراجعه کنید .


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین تایم برای تور روسیه چه زمانی می باشد

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:47
erwacw

انتخاب تور ارزان روسیه, باانگیزه ی تماشای شهرهای شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب این مناطق میتواند که نتخاب عالی گردد.ولی می بایست این داستان را در نظر داشت که کشور روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای خنک می باشد که این نکته برای اکثرافراد دوست داشتنی نمی باشد.

روسیه (به روسی: Россия، واج‌نویسی: راسیا) با نام رسمی فدراسیون روسیه (Российская Федерация، واج‌نویسی: راسیسکایا فدراتسیا) پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه کمتر از دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا و بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگترین شهر اروپا است.

روسیه با حدود ۱۴۳ میلیون نفر (در سال ۲۰۱۳) جمعیت نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. تراکم جمعیت روسیه ۸٫۴ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان است. همچنین نرخ رشد جمعیت در این کشور منفی است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰ حدود ۸۱ درصد از مردم این کشور از قومیت روس هستند. در مجموع ۱۶۰ گروه قومی در این کشور زندگی می‌کنند. تاتارها ۳٫۹ درصد جمعیت روسیه را تشکیل می‌دهند و بزرگترین اقلیت قومی این کشور محسوب می‌شوند. اقوام اوکراینی، چوواش، باشقیر، چچنی، و ارمنی نیز هر یک بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند و آوارهای قفقازی، بلاروسی‌ها، آسی‌ها، آذربایجانی‌ها و قزاق‌ها از دیگر اقوام پرجمعیت روسیه هستند.

زبان رسمی روسیه، زبان روسی است؛ ولی ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری‌ها و مناطق خودگردان این کشور وجود دارد. روسیه کشوری فدرال با تقسیمات کشوری پیچیده‌ایست و شامل ۸۳ واحد فدرال از جمله ۲۱ جمهوری خودگردان می‌شود. روسیه فرهنگ پرباری دارد و نویسندگان معروفی مانند تولستوی و داستایوفسکی روسی بوده‌اند.

امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین تایم برای تور هند چه فصلی می باشد

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:38
erwacw

تور لحظه آخری هند ؛ هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری در جنوب قاره آسیا است که پایتخت این کشور دهلی نو می باشد.تور کشور هند از لحاظ اقتصادی خیلی مهم است و به سرعت هم در روند رشد می باشد.

طبق گزارش ها از منابع رسمی رتبه هند در سال 2015 در زمینه گردشگری و سفر از میان 141 کشور 52 می باشد.همچنین هند دارای رتبه 7 گردشگری و سفر در میان کشور های آسیایی میباشد.وزارت گردشگری هند نیز با توجع به درآمد فراوآن بخش گرشگری و توریستی به دنبال سیاست های توسعه و ترویج این صنعت در هند میباشد.از دیدنی های هند می توان به : تاج محل, بندر گوا, مرداب کِرالا, غارهای بلوم, جزایر آندامان و نیکوبار اشاره کرد.بر اساس رسم هندی ها، لباس بپوشید.

آگاه باشید که هند فرهنگی نسبتا سنتی دارد. پوشاندن بازوها و پاها، قدمی است برای احترام به فرهنگ آنان است. هندی ها کسانی را که با فرهنگشان آشنا نیستند می بخشند اما شما خیلی سریع می توانید با رعایت مواردی کوچک احساس خوبی در آنها ایجاد کنید. برای مثال: قبل از ورود به خانه کسی، کفش های خود را درآورید. این نکته درباره ورود به یک مکان مقدس( مانند یک مقبره یا حرم) نیز صدق می کند. اگر بیرون از مغازه ای کفش دیدید، یعنی شما هم کفشهای خود را قبل از ورود درآورید.
مراقب حرکات دست و پای خود باشید.

در کشور هند، پای انسان عضوی غیر تمیز پنداشته می شود، بنابراین اگر با پای خود چیزی را لمس کردید بهتر است که سریعا عذرخواهی کنید. به طور مشابه، خوردن یا دادن اشیا با دست چپ نیز به دلایلی ناخوش آیند است. اگر درباره رسم و رسومات محلی مطمئن نیستید، به سایرین نگاه کنید که چه کار می کنند و تقلید کنید.

هند
به یاد داشته باشید، زمان در هند نسبی است.

در هند اگر قرار باشد که دوستتان تا ۵ دقیقه دیگر به شما ملحق شود، ممکن است حتی تا نیم ساعت منتظر بمانید. ترافیک و دیگر وقفه ها در هند عادی هستند و مردم بومی بسیار صبورند. برای زمان های انتظار غیر منتظره خودتان را زیاد ناراحت نکنید. خیلی از دفاتر دولتی و مغازه ها بعد از ظهر ها برای ناهار بسته می شوند.

هند
ایمن باشید.جمله «تنها به کوچه های خلوت نروید» شاید تکراری باشد، اما برای جلوگیری از بروز خطرهای غیر منتظره لازم است که تکرار شود. حمل مقدار زیادی پول نقد هیچ کجا خوب نیست اما در شهرهای شلوغ جیب بری یکی از مشکلات ناخوشایند است. به گردشگران تازه وارد پیشنهاد می شود که خونسرد باشند و به راحتی عصبانی نشوند.هند
برای آلودگی صوتی آماده باشید.یک راه برای اینکه حداقل در سرتان حریم شخصی خود را حفظ کنید این است که در گوش های خود هدست قرار دهید تا کمی از صدای اطراف را کم کنید. هیچ صدایی مانند همهمه و غوغای ممتد یک شهر شلوغ هندی نیست!

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور هند بروید .


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین زمان برای تور مالزی چه فصلی می باشد

شنبه 28 بهمن 1396
17:33
erwacw

تور ارزان مالزی تمیزی در سرزمین مالزی توصیه ای حائز اهمیت ست که مرکز بهداشت دنیا این بیماری ها را در سرزمین مالزی گزارش کرده است: بیماری هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در کشور مالزی باید به موارد ذیل توجه نمود.

کوالالامپور
لنکاوی

جزیره لنکاوی جایی است که دریای زیبای آندامان با تنگه مالاکا تلاقی می کند. از سال 1990 گردشگران مالزی این جزیره را به عنوان یک مکان گردشگری جدید انتخاب کرده اند. امروزه، بعد از دو دهه تلاش یکی از بهترین مکان های گردشگری مالزی است. لنکاوی خود یک مجمع الجزایر است که بین 99 تا 104 جزیره را شامل می شود.

اقتصاد شهر لنکاوی متکی به زمین با کاشت و برداشت کوئوچو برای تولید لاستیک می باشد.ماهیگیری بیشترین توجه و گرایش اقتصادی توریست را به خود جلب می کند. زیبایی های طبیعی و تخریب ناشدنی اکولوژیک جزایر و تاکید دولت مالزی بر حفظ و حراست از آنها در سال های اخیر بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است.

تقریبا تمام جاذبه های گردشگری اصلی این شهر ریشه ای در حکایات و افسانه ها دارند و همچنین این شهر دارای مناظر و مناطق دیدنی بسیار می باشد که می توان به آبشارهای تلاگاتوجو، جزیره ی وایانگ بانتینگ که گفته می شود خون آشام در این جزیره وجود دارد و زیبایی های طبیعی مثل ماسه های سفید و آب های روشن کریستالی ، درختان استوایی و … اشاره کرد.جوهورباهرو

یکی از شهرهای مالزی و پایتخت ایالت جوهر می باشد.جوهرباهرو شهری بزرگ و نسبتا پیشرفته که در کنار کشور سنگاپور قرار گرفته است.

دیدگاه تجاری و روابط تجاری بین مالزی و سنگاپور سبب شده که شهر جوهورباهرو به عنوان یکی از مهمترین نقاط مالزی به شمار آید و یکی از محل هایی می باشد که رفت و آمد مردمان سنگاپوری به آنجا زیاد می باشد و در منطقه ی جنوبی جزیره ی اصلی بهترین شرایط زندگی را دارا می باشد و با داشتن شرایط مطلوب زندگی به یکی از گرانترین شهر های مالزی تبدیل شده است.کشور سنگاپور کشوری گران است به همین دلیل بازدید کنندگان سنگاپوری از بودن در این منطقه و بازدید از فروشگاه ها و مناطق تفریحی احساس رضایت می کنند.

فرودگاه بین المللی سنایی که قبلا سلطان اسماعیل نامیده می شود در ۳۵ کیلومتری شهر قرار گرفته است .اتوبوس های شهری روزانه حدود ۱۰ بار بین شهر شهر و فرودگاه تردد می نمایند و فاصله ی بین شهر تا فرودگاه را ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طی می کنند.شهر جوهور دارای ترافیک سنگین می باشد.

شهر جوهورباهرو یکی از ۳ مرکز مهم صنعتی ، لجستیک و تجاری مالزی می باشد.صنایع اصلی این شهر پتروشیمی ، الکترونیک و کشتی سازی می باشد.بسیاری از شرکت هایی که در این شهر قرار گرفته اند را سنگاپوری ها اداره می کنند و همچنین بسیاری از ساکنین شهر در سنگاپور مشغول به کار می باشند.
کوتاکینابالو

شهر کوتاکینابالو مرکز ایالت صباح در مالزی است.صباح ایالتی با فرهنگ و آداب و رسوم کاملا متفاوت که بیش از ۳۰ قبیله ی بومی در آن منطقه زندگی می کنند که به ۸۰ گویش مختلف سخن می گویند. جزیره ای با آبهایی کم عمق ، زمین های مرجانی ، ساحلی با شن های سفید براق احاطه شده است.

جمعیت این شهر با توجه به وجود روستاهای اطراف آن حدود ۱ میلیون نفر می باشد. شهر کوتاکینابالو از یک طرف رو به دریای جنوب چین و بوستان تونکو عبدالرحمان دارد و از سوی دیگر به دامنه های کوه سر به فلک کشیده ی کینابالو می رسد.

به دلیل قرار گرفتن شهر کوتاکینابالو در زیر کمربند طوفان ، این شهر به نام سرزمین زیر هجوم باد نیز معروف می باشد.

فرودگاه بین المللی کوتاکینابالو ۸ کیلوممتر تا مرکز شهر فاصله دارد.این فرودگاه از لحاظ بزرگی دومین فرودگاه مالزی می باشد و سالانه نزدیک به ۵ میلیون مسافر را جابه جا می کند.ساکنان محلی و گردشگران ، معمولا برای گردش از اتوبوس و یا تاکسی استفاده می کنند.همچنین از آنجا که در این شهر پیاده روی طرفدار زیادی دارد ، می توان به صورت پیاده یا به وسیله ی دوچرخه نیز در شهر عبور ومرور روزانه را انجام داد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان مالزی مراجعه کنید .


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین فصل برای تور ترکیه چه فصلی می باشد

شنبه 28 بهمن 1396
17:27
erwacw

می توان گفت تور ترکیه با توجه به جای سرزمین ترکیه به عنوان نقطه ی صفری میان آسیا و اروپا همیشه مورد توجه افراد کثیری از خانواده هایی که فکر یک سفر تفریحی خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

خرید در استانبول:

بهتر است از منطقه تکسیم برای خریدهای خود استفاده کنید. در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه هزینه پوشاک، کیف و کفش بسیار پایین می باشد اما وسایل برقی همچون تلفن همراه گرانتر از ایران می باشد. برای خرید کردن در ترکیه، از بازارهای رنگارنگ و تودرتوی استانبول، جایی بهتر پیدا نمی‌کنید.

مهم‌ترین سوغات استانبول، فرش‌ها و قالی‌های ترکی‌اند همچنین انواع صنایع دستی، سفالینه‌ها، ظروف مسی و برنجی، قلیان و پارچه در میان مسافران طرفدار زیاد دارند. از مهمترین مراکز خرید در استانبول: بی اوغلو ایش مرکزی - تکسیم، ترکوز پاساژ - تکسیم، پاساژ سینان در چهارراه بشیکتاش، سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی، اوپرا اونور پاساژ – کادیکوی و بسیاری دیگر می باشد.

بازار بزرگ استانبول بزرگ ترین بازار سرپوشیده دنیا می‌باشد که 4500 فروشگاه دارد و روزانه 250 تا 400 هزار نفر از آن بازدید می کنند. رفتن به این بازار نیز خالی از لطف نیست. به یاد داشته باشید یکی از لذت های سفر به ترکیه خرید است. در فروشگاههای بزرگ می توان لباسهای زنانه و مردانه، کت‌های چرم با قیمت مناسب پیدا کنید.

اگر می خواهید از خرید کردن در ترکیه سود ببرید ، از خرید معاف از مالیات استفاده کنید. دفاتر خرید معاف از مالیات در فرودگاه ها هستند که به شما رسید می دهند که در خریدهایتان مالیات در نظر گرفته نشود.

امیدواریم که تور ارزان ترکیه به شما خوش بگذرد.


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهتربودن در نتایج پیداکردن خریداران زیادی را به دیدار از وب سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد تمام تماشاگران شما

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:43
erwacw

این مطلب توسط وبسایت طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

تکست صفحه اصلی و ممانعت از تکست کپی


متن home page وب سایت شما بسیار پر اهمیت میباشد . این محتوای صفحه اول ترین متا تگی است که داخل وب سایت شما ایندکس میشود. هرچه تکست صفحه اصلی سایت قوی باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید نمود . سعی کنید متن صفحه اول سایت خود را کوتاه و مفید بنویسید و به انشای آن توجه ویژه ای نمائید همچنین مطلب home page پایگاه را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید محتوای پیج اصلی وب سایت از مهمترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل قبولی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای عنوان مطلب خود . در محتوای خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مقاله به دست وبسایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

ایجاد تمپلیت وب سایت به صورت استاندارد پارت اول

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

طراحی تمپلیت سایت به گونه سبک بخش یک

یکی از مهم ترین بخش های ایجاد سایت مبحث کدنویسی template ست . خیلی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند تم پایگاه تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای طراحی شود که قدرت جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، اکثرا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در ساخت template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن تمپلیت پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این متن قصد داریم شما را با اصلی ترین نکات برای طراحی تم یک تارنمای به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ایجاد سایت ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید کرد بی تردید کدنویسی تم است ، template تارنمای شما تاثیر خوبی نیز در میزان سئو پایگاه خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه بسیاری از مدیران پایگاه ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین دلیل در بسیاری از مواقع شاهد ساخت تارنمای هایی هستیم که از نظر تم اصلا بهینه نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک تمپلیت را نباید فراموش کرد .

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت اراک آماده شده است.

کدنویسی تمپلیت تارنمای به صورت سبک پارت 2

ساخت قالب Responsive
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام طراحی تم مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و css است. یکی از برترین روش های ساخت تمپلیت استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از html و css سرعت بالای آنها میباشد و تمی که از این طریق ساخته میشود به طور قطع از سرعت لود مناسبی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در template نیز برای صاحبان تارنمای بسیار آسان خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندتم مد نظر شما را با سرعت لود بالا آماده نموده.

استفاده نکردن از flash در قالب

یکی از نکات مهم در دلایل به کارگیری نکردن فلش بالا بودن سایز فلش میباشد. موقعی که حجم تارنمای شما بالا برود قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو پایگاه شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash پایگاه شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا تصور اکثر بازدیدکنندگان از فایل های فلش ، تبلیغات میباشد.

این محتوای بدست وبسایت طراحی سایت آماده گردیده است.


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مناسب ترین زمان برای تور روسیه چه فصلی می باشد

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:29
erwacw

برگزیدن تور روسیه, به قصد دیدن مناطق شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب این مناطق توانایی این را دارد که نتخاب عالی گردد.ولی می بایست این توصیه را در نظر داشت که کشور روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای سرد می باشد که این توصیه برای اکثرافراد خوشایند نیست.

پیشینه

تاریخ روسیه به قرن چهاردهم میلادی بازمی‌گردد که قلمرو پادشاهی تجاری مسکو به عنوان بازیگر اصلی در بین چندین منطقه کوچکتر مشابه مطرح شد. ایوان چهارم، معروف به ایوان مخوف، نخستین حاکم مسکو بود که خود را تزار نامید. در سده هفدهم رومانف به حکومت روسیه دست یافتند و تا سیصد سال بعد بر این کشور حکومت کردند. پتر کبیر و کاترین کبیر از معروف‌ترین این پادشاهان بودند که اصلاحات زیادی را در جهت مدرنیزاسیون این کشور به انجام رساندند.

در اوایل قرن بیستم، نارضایتی‌های عمیق در میان بخش‌های مختلف جامعه روسیه به اعتراضات گسترده‌ای در این کشور انجامید. در شرایطی که حاکمان کشور نسبت به درد و رنج توده‌های مردم بی تفاوت به نطر می‌رسیدند، جریان‌های سیاسی رادیکال در کشور قوت گرفتند. واقعه معروف به دوشنبه خونین در سال ۱۹۰۵، شکست از ژاپن در جنگ ۱۹۰۵ و شکست‌های این کشور در جنگ جهانی اول به این نارضایتی‌ها دامن زد. در سال ۱۹۱۷ انقلابی به رهبری حزب بلشویک، که در سال ۱۹۰۳ به رهبری لنین و تحت تأثیر آموزه‌های کارل مارکس تشکیل شده بود، به حکومت پادشاهی در این کشور پایان بخشید.

اوایل حکومت لنین با جنگ داخلی علیه حامیان سلطنت همراه بود و پس از مدتی رقابت برای جانشینی لنین شدت گرفت. وی در سال ۱۹۲۴ درگذشت و استالین در سال ۱۹۲۹ به رهبری بلامنازع حزب کمونیست شوروی دست یافت. سیاستهای استالین به صنعتی‌سازی سریع کشور انجامید اما حکومت او با حجم غیرمنتظره‌ای از پاکسازی‌های سیاسی، تبعیدهای دسته‌جمعی و حبس و زندان همراه بود. در ژوئن ۱۹۴۱ آلمان به شوروی یورش برد و جنگی چهارساله درگرفت که ۲۷ میلیون شهروند شوروی در آن جان باختند. روسیه در جنگ جهانی دوم پیروز شد و کنترل سیاسی بیشتر قلمرو اروپای شرقی و مرکزی را برای خود تضمین کرد. استالین تا زمان مرگش در سال ۱۹۵۳ در قدرت باقی‌ماند. در این دوران حزب کمونیست با استفاده از دستگاه امنیتی عظیم خود بر تمام جنبه‌های زندگی حیات اجتماعی جامعه تسلط یافت و شوروی با پرداخت بهایی گزاف از حیات انسان‌ها به یک ابرقدرت صنعتی و نظامی تبدیل شد.

خروشچف جانشین استالین تلاش کرد تا جنبه‌های بی‌رحمانه حکومت استالین را افشا کرده و در عین حال بخش‌های کلیدی حکومت کمونیستی را حفظ کند. وی سانسور را در جامعه کاهش داده و سیاست خارجی همزیستی مسالمت‌آمیز با غرب را در پیش گرفت اما با سرکوب قیام سال ۱۹۵۶ مجارستان سلطه شوروی بر دولت‌های دست‌نشانده این کشور ادامه یافت. با این حال دستگاه حزبی اعتماد خود را به وی از دست داده و اعتبار خروشچف در پی نحوه مواجهه او با بحران موشکی ۱۹۶۲ کوبا کاهش یافت. خروشچف در سال ۱۹۶۴ در یک کودتای حزبی ساقط شد. در دوران برژنف جانشین خروشچف، شرایط زندگی برای توده‌های مردم قابل پیش‌بینی تر و مناسب‌تر شد اما سرکوب سیاسی ادامه یافت. با این حال با توجه به کاهش رشد اقتصادی و سربرآوردن مشکلات اجتماعی دوران برژنف به «عصر رکود» معروف شد. از سال ۱۹۷۹ شوروی در جنگی طولانی و خونبار در افغانستان درگیر شد. یک نسل کامل قربانی جنگ شوروی در افغانستان شدند

امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چگونه خود را بیاراییم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]