عوارض تله پاتی و تست آنلاین رنگ هاله به همراه تحلیل رایگان دکتر آرام

يکشنبه 28 اسفند 1401
9:44
erwacw

⁉️ عوارض تله پاتی در چه زمان هایی بروز می­ کند؟
⁉️ آیا تا به حال احساس غیرقابل توصیفی به شما دست داده است؟
⁉️ آیا تا به حال افکاری داشته اید که برای شما بیگانه باشد؟
⁉️ لرزش ­های ناگهانی چطور؟ آیا این از عوارض تله پاتی هست؟
⁉️ آیا تا به حال چیزی مثل شکی لحظه ­ای بر ذهنتان وارد شده و کاری را انجام داده­ اید که کامل مخالف طرز فکر شما و رویه­ همیشگی تان باشد؟
⁉️ آیا تا به حال دردهای ناگهانی که هیچ دلیلی برای ایجادش وجود ندارد را تجربه کرده ­اید؟
⁉️ آیا کسی را می شناسید که از عوارض تله پاتی به شما چیزی گفته باشد؟





اگر تا به حال شخصا هیچ کدام از این تجربه ­ها را نداشته­ اید، آیا کسی را می­ شناسید که این احساسات را تجربه کرده باشد یا کسی را بشناسد که چنین تجربیاتی در زندگی ­اش داشته است؟ و شما برای تمام این چیزها چه توضیحی دارید؟

👇🏻 قبل از آنکه به موضوع عوارض تله پاتی بپردازیم دعوت می کنم تله پاتی را به شیوه صحیح از مقاله آموزش کامل تله پاتی یاد بگیرید.👇🏻

ولی خارج از محیط آزمایشگاهی انسان ‌ها با توانایی های ذهنی خودشان است که می‌ توانند این ارتباط را برقرار کنند.

🟢 با کسب توانایی بر اثر تمرین همچنین یادگیری اصول آن می‌توانند سیگنالهای الکتریکی رو با هم رد و بدل کنند و تفکرات خودشان را از طریق این سیگنال های الکتریکی به مغز فرد دیگری و یا حتی حیوانی یا گیاهی منتقل کنند. اگر مرتبا از تکنیک های تله پاتی برای انتقال افکار یا انرژی استفاده کنید ممکن است که چاکرای آجنا بزرگ شود و تاثیراتی بر روی چشم و پیشانی ایجاد کند.
عوارض تله پاتی و اهمیت پدیده‌های روانی تله پاتی

احتمالا تله پاتی در بسیاری از شرایط قابل قبول ترین توضیح است.

با اینکه امروزه به نسبت گذشته افراد بسیاری تله پاتی و ویژگی ­هایش را پذیرفته­ اند و آن را به عنوان یکی از راه های ارتباطی پذیرفته اند ولی هنوز هستند معدود کسانی که با اینکه تجربه این کار را دارند ترجیح می دهند که فقط با مشتریان خود و یا بیمارانشان در این مورد صحبت کنند.❗️
عوارض تله پاتی و ترس ناشی از آن

⭕️ بسیاری از افراد می ترسند که درباره تاثیرات تله پاتی که تاثیر مستقیم بر زندگی شان دارد را بشناسند و به گونه ای رفتار می کنند که گویا هیچ نشانه ای از آن در زندگی شان نمی بینند.

برای توضیح بیشتر می توانید به آموزش بروید

عوارض تله پاتی و ارسال پیام

🔻 عوارض تله پاتی را که در شکل غیر ارادی روی افراد گاهی تاثیر ناخوشایند می گذارد را می توانیم با آگاهی و شناخت و تمرین به فواید تله پاتی تبدیل کنیم. ما می­توانیم احساسات و ادراکات خود را به دیگران منتقل کنیم.

یعنی می توانیم یک فرستنده قوی باشیم برای هر ذهنی که مد نظر قرار می دهیم.

در این حالت فرد فرستنده که گاهی اوقات به شکل نا خودآگاه این کار را انجام می دهد و در برخی موارد با تمرکز و آمادگی، می تواند افکار خود را و یا تجربه ی ذهنی خود و احساساتش را به فرد مورد نظر ارسال کند.

در برخی موارد که شخص ناخواسته پیامی را برای گیرنده ای می فرستد و اگر به این امر آگاه شود و بتواند این قدرت را به کنترل خود درآورد در نهایت به صورت ارادی می تواند از آن استفاده کند.🔻


به سبب معارفه بیشتر می توانید به آرام گروپ وارد شوید


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چگونه خود را بیاراییم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]