بهترین فصل برای تور ترکیه چه فصلی می باشد

شنبه 28 بهمن 1396
17:27
erwacw

می توان گفت تور ترکیه با توجه به جای سرزمین ترکیه به عنوان نقطه ی صفری میان آسیا و اروپا همیشه مورد توجه افراد کثیری از خانواده هایی که فکر یک سفر تفریحی خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

خرید در استانبول:

بهتر است از منطقه تکسیم برای خریدهای خود استفاده کنید. در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه هزینه پوشاک، کیف و کفش بسیار پایین می باشد اما وسایل برقی همچون تلفن همراه گرانتر از ایران می باشد. برای خرید کردن در ترکیه، از بازارهای رنگارنگ و تودرتوی استانبول، جایی بهتر پیدا نمی‌کنید.

مهم‌ترین سوغات استانبول، فرش‌ها و قالی‌های ترکی‌اند همچنین انواع صنایع دستی، سفالینه‌ها، ظروف مسی و برنجی، قلیان و پارچه در میان مسافران طرفدار زیاد دارند. از مهمترین مراکز خرید در استانبول: بی اوغلو ایش مرکزی - تکسیم، ترکوز پاساژ - تکسیم، پاساژ سینان در چهارراه بشیکتاش، سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی، اوپرا اونور پاساژ – کادیکوی و بسیاری دیگر می باشد.

بازار بزرگ استانبول بزرگ ترین بازار سرپوشیده دنیا می‌باشد که 4500 فروشگاه دارد و روزانه 250 تا 400 هزار نفر از آن بازدید می کنند. رفتن به این بازار نیز خالی از لطف نیست. به یاد داشته باشید یکی از لذت های سفر به ترکیه خرید است. در فروشگاههای بزرگ می توان لباسهای زنانه و مردانه، کت‌های چرم با قیمت مناسب پیدا کنید.

اگر می خواهید از خرید کردن در ترکیه سود ببرید ، از خرید معاف از مالیات استفاده کنید. دفاتر خرید معاف از مالیات در فرودگاه ها هستند که به شما رسید می دهند که در خریدهایتان مالیات در نظر گرفته نشود.

امیدواریم که تور ارزان ترکیه به شما خوش بگذرد.


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چگونه خود را بیاراییم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]